9 haftadan aniden kanamam başladı ve aniden kan boşaldı o gün acile gittik ve bebeğimin durumu iyiydi 9 haftadan 12 haftaya geldik ve lekelenmelerim devam ediyor kahverengi şeklinde 2 gün önce kontrole gittim hersey yolundaydı çok şükür 18 mm kanama alanı görüldü ve 2 gündür sabaha karşı kahverengi kanamam oluyor sabahları ama gün içerisinde çok az leke leke oluyor içerde hematom oluşmuş acaba icerdeki kan mı boşaliyor çok korkuyorum çok çok dua ediyorum bu bebeği çok istiyoruz
Bu şekilde olup sağlıklı doğuran var mı acaba bu kanamalar nezaman biticek hep bir korku ve stresle yaşıyorum 😔😔