Kızlar bana biraz tavsiye , moral, destek vermenizi istiyorum bu postta
Kızıma elimden geldiğinde sakin yaklaşan bir anneyim etrafımdakiler hep öyle diyor ama ben her yaptığım şeyden sonra vicdan azabı çekiyorum. Abur cubur vermeyi halaları babası dedesi alıştırdı haliyle ara ara istiyor verince vicdan azabı, tv telefon izletince vicdan azabı, bağırınca vicdan azabı. Hiç hayalimdeki gibi büyütemiyorum. Hiç hazır birsey vermem eğitici şeylerle vakit geçiririz vs diyordum ama pek öyle olmuyor . Elimden geldiğinde oynuyorum aslında yükselen z. Kitapları aldım çeşit çeşit oyuncaklarla oynuyoruz ama babamız pek ilgili değil iş saatlerinden dolayı yoruluyor gelip yarım saat ilgilenir baska ilgilenmez haliyle kızımda bana sarıyor bilmiyorum annelik bana ağır geldi sanırım