Kızlar bebeğim 1 yaşına girdi balık yağı başlamak istiyorum çünkü balıkla pek aramız yok maalesef sevdiremedim yemiyor direk geri çıkarıyor ağzından bende çok zorlamak istemiyorum bir dönem en azından balık yağı takviyesi yapmak istedim hangi markadan memnunsunuz hangilerini kullanıyorsunuz gelişimine en çok katkıda bulunacak olan hangisi öneride bulunursanız sevinirim