hanımlar bebeğime molfix pure soft 1 kullanıyorum, bezi bitmek üzere. Kilosunu tam bilmiyorum ama 4300 vardır. Şimdi bu 1 numara hafif bacaklarında lastik izi yapıyor ama çok değil. Ben baby turcoya geçmek istiyorum 2 numara alsam acaba molfixle aynı boy mudur kalıpları küçükmüş çünkü. Kaç kilodayken 3e geçiliyor.?