Merhabalar..Oğlum 1 yaşına yeni girdi.Hâlen daha derin uykuya dalamıyor.Sabah 6 bucukta kalkiyor.Aksam en geç 9'da yatırmaya çalışıyorum.Gündüzleri biri sabah diğeri de öğleden sonra şekerlemeleri oluyor.Ama gece uykusuna yatırıyorum, yarım saat sonra ağlıyor.Ayağımda sallayıp hemen dalıyor.Tekrar uyanıyor 1 saat sonra..Tekrar sallayıp uyuyor.Hani gece bir iki defa kalkma yok devamlı böyle.Acaba ne zaman düzelecek ya da ne yapmam gerekiyor ?