Kızlar bebeğim neredeyse 6 buçuk aylık olacak ek gıda tadımlarına başladık her şey gayet yolunda fakat pütürlü şeyler vermeye çok korkuyorum ya boğulursa boğazında kalırsa diye bu korkuyu kendimde aşamadığım için doktorunuza danıştık şu an pütürlü vermene gerek yok dedi ama herkes ver alışsın diyor sizler nasıl yaptınız fikirlerinizi bekliyorum