Oğlumu lokal anestezi ile sünnet ettırdık bugün 4. Gün dikiş atılan yerin altında sarı yapışkanlı bişey akıyor krem sürüldüğünde ağlıyor ama onun dışında kanama yada idrar yapamama ateş gıbı belirtileri yok gayet hareketli keyfı yerinde hafta sonu olduğu için bakabilecek yerde yok pazartesini beklemem gerekiyor bu durum normal mi anormalmi çözemedim