Gokceada günde 200 ml kafein alma hakkımız var 😂 bende emziriyorum kahvaltıda 1 bardak çay içiyorum kahvaltıdan sonra da Türk kahvesi. Bazen de çok canım isterse akşam yemeğinden sonra 1 bardak keyif çayı içiyorum. Sadece gece geç saatlerde içmemeye çalışın uyarıcı olduğu için bebeğinizin uykusunu etkileyebilir