Bazı Doktorlar 4′ten itibaren de başlatabiliyor bazı Doktorlar 6 ayda başlatıyor o Senin bebeğine kalmış bir şey Eğer bebeğin oturuyorsa desteksiz bir şekilde kafasında dik tutuyorsa yavaş yavaş tadımlara başlayabilirsin 4 ayı geçtikten sonra yoğurtla başlayabilirsin önce kendin yaptığın yumurtanın sarısı pürelerle zaten çok vermiyorsun Bir doyurculuğu olmayacak onun yine aynı şekilde emzirebilirsin