4.5 aylık bebeğim burnu akıyo ve genzi dolu serum fizyolojik yapıyorum aspiratörle çekiyorum deniz suyu + rhinfat kullanıyorum ama etki etmiyo gibi yaptığım an yine aynı başka çözüm önerisi olan var mı bu arada yumuşayıp aksın diye hava da veriyorum öyle biraz yumuşayıp akıyo