Arkadaşlar merhaba benim 3 bucuk aylik bir kızım var bugün doktora gittik hafif oksuruk ve burun tıkanıklığı vardı bide antibiyotik verdi gribal enfeksiyon a antibiyotik mi verilir Allah aşkına normalde de ilaç kullanmaya karşıyım. Bebegim hiç uyumuyor uyuyunca da yarım saat sonra ağlayarak uyanıyor ne yapmalıyım bu arada antibiyotigin ismi azitroo annem de aferin ver geçer diyor önerilere acigimm