Kizlar bebeğim 37 günlük ilk gunlerde sarılığı vardı saati dolmadan uyandırıp emziriyorum şükür atlattık şimdi uyku düzeni yok bir farklı yani mesela bazen saatlerce uyanık kalır sık sık emziririm o esnada bazen de 3 4 saat aralıksız uyur ne yapayım uyandirayim mı yoksa uykuyada ihtiyacı var uyusun mu ilk bebegik tecrubesizim zaten tecrübesizligimden kızım sarilik oldu 🙏