Kızlar bebeğim 3 ay 18 günlük bugün göz muayenesi vardı, çocuk doktorumuz rutin olarak yapılıyor dedi gitmemizi önerdi bizde gittik. Göz muayenesinde oğlumun gözüne göz bebeği büyütücü damla damlattılar o pek içime sinmedi. Bilmiyorum ya daha küçücük bir zararı olur mu acaba? göz muayenesi yaptıran var mı, gittiğiniz göz doktoru böyle bebeğinizin gözüne damla damlattı mı acaba?