Askpastam Kızlar son zamanlarda küt diye şaşı olabilir felan diyen densizler var çocuğuma, bariz bir şaşılık yok. Sadece sol gözü hafif içe doğru gibi sanki, bu durum geçici midir acaba ? Var mı benim gibi bu durumu yaşayan ?
LiYaRzuU Askpastam benimde kızıma bir kaç kişi öyle dedi sol gözünde sanki kayma var gibi die bende korktum götürdüm göz doktoruna ölçümleri falan yapıldı normal çıktı burun kemiği derin ve daha tam şekil almadığı için öyle görünüyor dedi yinede 6 ayda bir kontrölünü yapalım dedi. Yinede götür sende ama için rahat etsin en azından böyle şeylerde erken tedavi çok önemli sizinkide kesin geçici bir durumdur ama yinede emin olun derim
LiYaRzuU Nyr195 koyu bir damla damlattılar 15 dakka bekledik sonra ölçümünü yaptılar iki üç dakka zaten ama o damla yaktı gözünü kanlandırdı falan