Arkadaşlar 4. aydan bildiriyorum gümbür gümbür geldi. Sürekli oturmak istemeler sürekli oyun oynamak istemeler kesinlikle uyumak istememe mamayı memeyi reddetme bağırmayı öğrendi ve ağlayarak bağırıyor işin kötüsü. Ben dördüncü aya gelene kadar rahatmışım. Dördüncü ay annelerine bol sabırlar diliyorum 😂