Gzdeeee aaa öyle mi:) ne güzel 😊Çok hareketliyiz 🥴 henüz yürüme yok:) her şey ağızda olsa da yine bişiler deniyorum tabi :) legolar ,kirpicik cırt cırtlı kitaplar var ya onlardan takıp çıkarmaca ,araba oyun şarkı dans alkış genelde öyle geçiyor…bir de soğuk falan demiyorum illa ki her gün dışarı çıkıyoruz çünkü evde çok yoruluyorum 🫣 siz neler yapıyorsunuz 🤗