Kızlar yataktan düştü nası olduğunu bilemedim uyuyorduk 1 dk ağladı ağlamadı o kadar şiddetli de değil di ağlaması hastaneye gitsem mi kendimden nefret ediyorum gözümden sakınırdım bebeğimi oğluma baktıkça o an aklıma geliyor nasıl anneyim ben diye kendime kızıyorum sürekli nası çıkacağım bu psikolojiden