18 aylık Kızım 1 haftadır akşam uykusuna yattıkdan 1 saat sonra uyanmaya başladı ağlayarak .Dün çok değişik şekilde uyandı çok korkmuştu odadan çıkmak istedi. Çıkardık ama çok uykusu var sonra koltukta uyuya kaldı 10 dakika sonra birden uyandı yine birşey görüyormuş gibi bakmaya başladı ve yine ağlama krizi. Bu uykuya dalıp bu şekilde uyanması dün gece yaklaşık 5-6 defa oldu. Okadar uykusu varki yerlerde sürünüyor ama uyumak istemiyor.Acaba yediği birşey mi rahatsız etti diyorum ama o uyanma şekli beni çok etkiledi başına gelen var mıdır , bu akşam olmasın diye dua ediyorum çok tedirginim.En son hadi artık doktora götürelim dedim gece. birşey var yani uyuyamıyor çocuk. Yastıkla dik şekilde yatırdım en son o şekilde uyudu.Başına böyle birşey gelen var mı