Emiraras-smom 2 aylık bebeğim ateşi çıktı 38 derece şuan üzerini falan soydum babası da hastaydı sanırım aynı havayı solumaktan olmalı nasıl düşürebilirim yardımcı olabilir misiniz . Yaşayan anneler varsa
Minico Emiraras-smom Üstünü inceltin ancak fayda görememe ihtimaliniz yüksek, ılık suda küvette duş aldırın eğer düşmezse calpol vermeniz gerekir, mutlaka doktora götürün ilacı da doktorunuza danışarak verin. Geçmiş olsun
Habibetlppp Emiraras-smom 6 aydan küçük olduğu için beklemeden hastaneye götür çok küçük evde bir şey yapılmaz doktorlarda bu şekilde öneriyor