Kızlar bebeğim 4.5 aylık aileden uzakta yaşıyorum tek bakıyorum bebeğime sürekli yürümek istiyor bende evde yürütüyorum kollarından tutup hiç yorulmuyordu yürüyünce çok mutlu oluyo bide zıplayınca yürüten zararlı biliyorum ama sizce hoppala almalımıyım birazda olsa vakit geçirsin diye