Kızım 15 aylık azı düşlerin çıkarıyor çok zor çıkarıyor sürekli ağlıyor her yeri ısırmak istiyor çok huzursuz çok yoruldum ne yapacağımı bilmiyorum tetagil kullanıyoruz fayda etmiyor lütfen yardımcı olun bir büyük gibi sinirleniyor elini ısırıyor sinirden kıpkırmızı oluyor eli üzülüyorum bende