Merhabalar öncelikle bu Hastalık olan varsa geçmiş olsun diyorum Benim annem de var epilepsi Daha önce birkaç kere büyük nöbetler geçirdi Son zamanlar bir şey fark ediyorum kendisinde Mesela telefonda konuşurken falan aniden sesi kesiliyor birkaç dakika sonra alakasız cevaplar veriyor sonra kendine geliyor gibi oluyor kaldığımız yerden konuya devam ediyor acaba diyorum ufak ufak nöbetler mi oluyor ya da epilepsi ile alakası olabilir mi düzenli olarak İlaç kullanıyor epilepsi ilacı Bu hastalık için güzel yöntemler bulan varsa aydınlatırsa mutlu olurum kendisine sormak istemiyorum daha çok üzmek istemediğim için öncesinde nöbetten önce bir belirti veriyor mu diyelim ki nöbet gelecek Herhangi bir belirtisini nasıl anlıyorsunuz zor bir hastalık Şimdi bir de uzak kaldım kendisinden aklım fikrim onda ve korkuyorum. Siz neler yapıyorsunuz bu hastalık icin