Canım anneler ikinci çocuk düşüncesiyle planlı bir hamilelik düşünüyorum allah nasip ederse. Dün hastalığımın gelmesi lazımdı hala gelmedi ama adet olacakmışım gibi karnımda ufak ufak ağrılar var diğer hamileliğimde yaşamadım bu durumu sizce bir belirti mi?