ISILTAN cylnndnz Arzum Okka Minio kullanıyorum çok memnunum . Eğer bütçeniz varsa büyük kahve makinası var onu tercih edebilirsiniz . Sağlam ve epey dayanıklı ben bütçem yeterli olmadığından Minio tercih etmiştim