king30 Merhaba hanımlar. Sorum baslikta aslında. Instagram da hüma bebe diye bı sayfa var ordan alışveriş yapan var mı?
hepayni13 Ben iki sefer yaptim birincisinde güzel geldi geçenlerde kışlık Tulum aldım pelus içi üzerindeki aksesuar kopuk geldi 6-12 aylık almama rağmen 6 aylık oğluma inanilmaz dar oldu ki oğlum öyle şişko bir bebekte değil bilmoyroun ikilemde kaldım şu an
king30 hepayni13 ya işte internet alışverişi hep riskli en iyisi elinle dokunup seçip almak ama havalar soğuk salgın var bebekle dışarı çıkmaktan korkuyorum 😞 bu sayfaninda ürünleri çok tatlı
king30 Eymeninannesiiiiiiiiii yaa çok teşekkür ederim 😇 bir iki bende alayım bakalım begendiklerimden