LaMamaDellaCicala tabi canım ama çorba tamamen benim uydurmam
Benim çorbalarım meşhurdur burda hep istek yapılır o sebeple 😁
Kültür mantarı kullanıyorum ben sen istersen istiridye de kullanabilirsin
Soğanları mantarları çok küçük doğruyorum
Sıvıyağı ve tereyağını birlikte kullanıyorum
Önden soğanları ekliyorum biraz kavurup mantarları ekliyorum
Onlar da kavrulunca çorbanın miktarına göre 1-2 yemek kaşığı un ekleyip tekrar kavuruyorum
Daha sonra göz kararı tavuk ya da et suyu ekliyorum ama biraz kıvamlı bırakıyorum
Biraz daha pişince yarım kutu krema ekliyorum
Tuzunu ve karabiberini atıyorum
Servis etmeden hemen önce ince kıyılmış dereotu ekliyorum