Kızlar deprem olduğunda kızım 3 günlüktü ve depremi yaşamamış olmama rağmen lohusa olduğum için sanırım çok etkilendim, ki lohusa olmasam da etkilenilmicek gibi değildi orası ayrı yaşayanlara ayrıca sabır diliyorum, ben şuan doğuda yasiyorum ve Haziran gibi tayinimiz olacak, eşimin ve benim memleketimin arasında bir yere gitmek istiyoruz, Balıkesir Çanakkale Tekirdağ gibi, ama ya deprem olursa diye diye bir türlü gideceğimiz yere karar veremiyorum ve zaman yaklaşıyor, çok korkuyorum annemi sürekli deprem olurda biz cikamazsak kızımın peşini bırakma diye tembihliyorum, bu korkularla yaşanmaz biliyorum ama ne yapacağımı da bilmiyorum, hangi şehir güvenli desem deprem bölgesi garantisi yok hiçbir yerin bu konu beni biraz yıprattı öyle dertleşmek istedim 😔