Aysegullll233 Kızlar 2. Seansımı yaptırdım 2-3 gün önce ama böyle batık batık kötü duruyor yaptıran varsa bu durum geçici mi yoksa işe mi yaramadı vücuduma yaptırdım çok memnunum ama yüzüm için şuan batıktı ve hoş görünmüyor