Oğlum 27 aylık hep benimle oynamak istiyor. Yanından ayrıldığım zaman anne anne anneeeee diye çağırıyor ve bu çok yorucu olmaya başladı. Şu an buraya post yazarken maşallah diyeyim 5 dakikadır kendi oynuyor odasında 🙂 inş süre uzar. Sizinkiler ne durumda ? Bir de sıkıldığında ya da isteidği bişey olmayınca elindekini fırlatıyor, çok değişik asi bi çocuk oldu tanıyamıyorum. Bu hep böyle mi devam edecek geçecek mi ? Yani büyüdükçe?