Hayırlı günler kızlar. Kizim 4 buçuk yasinda ve sürekli karin ağrısı var ara ara günde en az 2 3 kere der karnim.doktira gitik gaz olabilir dedi bu Bayadır öyle. Sizce probiyotik alıp kullansam mi acaba. Faydası olur mu eksi ve artıları nedir lütfen kullanan bilgisi olan yazsın bana. Hangi marka kullanımı iyi. Çok kişiden enterogermina tavsiye eden var alıp kullansam Bile ne kadar kulanimdq ise yarar…