senemsare 2.5 aylık bebeğim var ve ben en korktuğum şey sistit oldum emzirirken ne kullanabilirim yada ne yapmalıyım önerisi olan var mı acaba?
AA201207 senemsare monurol diye ilaç var tek kullanımlık toz suya karıştırıp içiliyor emzirirken kullanılıyor
BARTUMOM senemsare monurol sase , Zimaks antibiyotik ve piyeloseptyl bana sadece bunlar iyi geliyor .
senemsare queen_bee evet biliyorum onu hafta sonuna denk geldiği için doktora böyle gitmek istemedim ancak acile eğer geçmezse artık
senemsare AA201207 aaa kullanılıyor muymuş bende de purinol var elimde oda önceden kullandığımda direkt geçiriyordu da emzirince şimdi bilemedim 😞
AA201207 senemsare hem gebelik hem emzirme döneminde verdi Dr bana kullanmıştım int.de de yazıyor kullanılabildiği
senemsare Reçete gerektirdiği için pazartesiyi bekleyeceğim mecburen doktor arkadaşa sordum son çare dediğiniz gibi Monurol şase ve piyeloseptyl önerdi BARTUMOM