Bildiğim kadarıyla cevap vereyim. Allahın isimleri nur, kerim, samet gibi isimler tavsiye olarak abdülkerim abdülsamet abdülkadir olarak verilmesi tavsiye ediliyor mana olarak bakıldığı zaman hiçbir şeye muhtaç olmayan herşeye kadir gibi anlamları olduğu için böyle verilmesi daha uygun görülüyor. Kulaktan dolma bir bilgi olarak isminde nur, gül, can heceleri bulunan kişilerin kaderleri genelde zor geçiyor derler. Çevremde de baktığım zaman doğru olabileceğini düşündüm. Kısacası isimler önemli ve hayata sirayet ediyor. Bebeğinize ağır geldiğini de düşünmeye başlarsanız tekrar ezan okutup abdülkerim verebilirsiniz söylerken yine kerim diyebilirsiniz. Nacizane bildiğim kadarıyla yanlış anlaşılma olmasın