Kızlar bebeğim 3 aylık burnu tıkalı gibi hırıltılı nefes alıp veriyor şırıngayla serum fizyolojik sıkılıyormuş herhalde onları izledim ama kızım daha küçük yapması önerilir mi bilemedim aspiratör de tam açmıyor gibi sadece pislikleri alıyor ne yapmalıyım sizce ?