Seda9507 mumkunse tiksindirmeyin, benim kizim da meme bagimlisiydi gun icinde cokca emerdi ama artik bosa emiyordu ozellikle 23 aylik olduktan sonra, ben de gun ici emzirmesini azalttim once sabah oglen aksam seklinde ve bu emme suresini de uzun tutmadim max 5-6 dk olcak sekilde. Ilk gunler aglamasi, diretmesi normal ama hep vakti gelince sana haber vericem dedim guvenini kirmadim ve emme vakitlerinde ona haber verdim sut gelmis diye, 2 gun sonra alisti buna ve emerken simdi emme vakti doldu hadi op memeleri kapatalim seklinde konustum. Sonra arayi cok acmadan 5 gun sonra falan sabah aksama dusurdum. Bu sekilde ilerleyince bazen aklina gelmedigi bile oldu. Ama ara vakitlerde meme diye geldiginde asla sakinmadim, sen memeleri mi ozledin istersen sevebilirsin, opebilirsin seklinde bakmasina ve opmesine musade ettim sonra sutler gelince haber vericem hadi dinlensinler dedim o da kapatiyordu zaten. Ama ilk 2 gun aglayip tutturmasi normal orada da atistirmaliklardan faydalanabilirsiniz bolca veya etkinlik vs. Sonuc olarak da bundan 15 gun once emzirmeyi bıraktirdim kizim 26 aylik suan. Son emzirmeyi yaparken de konustum sen artik buyudun, memeler senin saglikli buyumeni sagladi ve simdi gorevleri bitti, simdi bebek cocuk ayrimi yapabiliyor o yuzden de sen artik buyudun bebeklerin memeye ihtiyaci var vs deyip sonlandirdim 🥲 4-5 gun meme istiyorum diye arada minik bir sizlanmasi oldu ama hemen gecti o istegi ama hala daha memeleri acip sever, siz dinlenin deyip geri kapatir. Uzun yazdim ama onlarin en mutlu, guvenli olduğu yer anne memesi o yuzden travmatik ayrilsin hic istemedim cok sukur de oyle oldu ikimiz icin de🙏 siz sinir koyarsaniz cocugunuz cok guzel adapte olacaktir merak etmeyin, umarim kolaylikla basarirsiniz 😊