Kızlar hesabımı aktif kullanan biri değilim banada yardımcı olun lütfen 6 aylık prematüre bebeğim var uyuz olduk büyük oğlum oldu 3 yaşında ondan bize geçti nasıl oldu anlamadık bile sorum şu bize el yapımı ilaç yazdı cildiye doktoru ve bu ilacı düşük dozda yazıyorum dedi aranızda kullanan var mı 3 gün mü uygulama yapmam lazım 1 gün mü aklım karıştı daha çok küçükler korkuyorum da yardımci olursanız sevinirim