Günaydın herkese❤️ Aylar süren bekleyişin ardından çok şükür taşındım. Yedinci katta oturuyoruz ve malesef cam balkon yok. Ev sahibimiz sağolsun yaptıracağım dedi ama o süre boyunca kullanmak için file aldık. Aldığımız sitede çok yorum yoktu genelde kargo ile yorum yapmışlardı. Ben sizlere sağlamlığını sormak istiyorum. Koruyuculuğu sizleri tatmin ediyor mu? Umarım cevap verirsiniz 😍