adendr Bebekleriniz kabız olduğunda neler yapıyorsunuz neler yediriyorsunuz tariflerinizi paylaşır mısınız 🥰
beyzacmvrc adendr elma ve armut püresi iyi geliyor Gün kurusu kayısıyi az suda haşlayıp blend edin oda iyu gelir
eez adendr Balkabağını buharda haşlıyorum activa yoğurt ile yediriyorum Bide cennet hurması ve activa yoğurt bir birine karıştırıp veriyorum meyveli yoğurt olarak
lina09 adendr avakado yoğurt armut birazda zeytinyağı ekliyorum üstüne su içiriyorum cennet hurması, kabak, kayısı üzüm hoşafı şekersiz
adendr beyzacmvrc gün kurusu ve kayısı hiç sevmedi o yüzden yediremiyorum armut veriyorum ama 3 gündür çok zorlanıyor
lahmacunayran48 Komposto, domates çorbası ,kefir 🥹 8 ay 20 günlük 😇tarhana yaptım dün oda etki bir orta boy domates rendesi bir tatlı kaşığı zeytin yağı 1,5 su bardağı su 2 y.k bebek tarhanası dene istersen ☺️
adendr lahmacunayran48 tarhana çok yediriyorum ama söylediğiniz şekilde yapayım bir de inşallah iyi gelir 🥰
adendr eez cennet hurması yediriyorum ama ev yapımı yoğurtla bir de bal kabağı deneyeyim belki işe yarar teşekkür ederim 🥰
beyzacmvrc adendr avokado ve cennet hurması da iyi gelir canım balkabağı ve normald kabak da öyle lifli bunlar ya o yüzden
eez adendr her sabah kahvaltı da avokado yediriyorum hiç kabız olmadı hatta anne sütü ile eş değer bi meyve o kadar yararlı Aksine nazar değmesin bağırsakları çok güzel çalışıyor