Merhaba arkadaşlar, sıkıntılı bir doğum geçirdim ve doğumdan neredeyse 9 Ay geçmesine rağmen öksürürken, yürürken idrar kaçırma sorunu yaşıyorum. Aranızda normal doğum yapıp bu konudan müzdarip olan veya tedavi olan arkadaşlar varsa yorumlarınızı bekliyorum. Tşk ☺️