10 aylık bebeğime ne yaptıysam yediremiyorum günlerdir sadece anne sütü almaya çalışıyor, ek gıdaya dair bir şey ağzına sürmüyor. Ne yapmam gerek farklı şeyler yaptım, meyve seviyor diye meyve verdim, eline verdim kendi yedin diye yok yemiyor. Başına gelen var mı geçiyor mu bu bir süreç mi yoksa başka bir şey mi ?