kivirzik ben yazdan beri uyuturken çorap giydirmem ev 23 derece ve gece kontrol ederseniz ayaklarını falan ona göre karar verirsiniz, bizimkinin sıcacık oluyor, kısa kollu zıbın artı pijamalarını giydiriyorum üzerine de pamuklu penye tarzı battaniye örtüyorum terlemiyor ama üşümüyor da, emmek için uyandığında sıcacık oluyor, kendim nasılsam kızım da o şekilde uyuyor, çok rahat ettiğini düşünüyorum