Kızlar günaydın. 3 ay 20 gün önce sezaryenle doğum yaptım malum bu da epidural anestezi ile oldu yani belden aşağı uyuşuktum sadece. Ama aylardır hala inanılmaz bel ve sırt ağrısı yaşıyorum yani resmen omuriliğim ağrıyor. Doktora gittim ilaçlı mr istedi yaptırdım fakat bir şey çıkmadı ama bu ağrılar beni bitirdi var mı bu durumu yaşayanlar ne zaman geçer ya da bilgisi olan?