Asilinannesiiiii ben arzum kullanıyorum memnunum herşey yapıyorum hemen hemen mesela dün balık yaptım koku olmadı desem yeridir ve çok güzel kısa sürede pişirdi daha az yağ kullanmaya başladım bebeğiniz varsa kesinlikle alın benim elim ayağım gibi tatlıdan yemeğe kadar herşey yapıyorum icinede plastik olan kaplardan aldım mis gibi sadece onu yıkıyorum ben memnun olanlardanım bebek varsa her zaman ver olalı