Newmom96 ben 11 aylıkken 3 gece bırakıp yurtdışına gittim zaten ek gıda herşeyi yiyordu, gece uyumadan öncesi içinde sütümü sağıp bıraktım. Ama geceleri uyanıp emmeye alışkın olduğu için gece çok ağlamış kuzum öyle demişlerdi🥹 daha sonrasında 14 aylıkken eşimle 2 gece bırakıp yurtdışına gittik bunda daha iyiydi sanırım ama geceleri yine sorun olmuş. Ama bu kısa molalar benim psikolojime çok iyi geldi burası kesin. Bu ay sonu da 16 aylık olacak 3 gece yine bir seyahat planladık. Şuan meme emmiyor umarım daha kolay olur geceleri bebeğim için. Size tavsiyem sizin evinizde bakılsın ben her seferinde öyle yaptım kendi alıştığı ve güvendiği ortam çünkü bebeğin.