Valla 2.5 aylikken bogaz kizarikligi balgam var diye antibiyotige basladik bitti ama balgam bitmedi acile goturdum burnunu felan hep temizlediler evde ben serum fizyoljik yapip ardina cekiyordum aspiratorle bogazimiz gecti ama 3.5 aylik oldu balgami geciremiyorum coknsukur cigerleri temiz 1 gun durup 1 gun serum fizyolojik ve her gun sabah deniz suyu damlatip cekiyorum bi muddet sonra kusuyor balgam hala bende burda bekliyim allah yardimcin olsun gerceiten cok zor ben hala cikaramam mesela balgam minicik bebekler nasil cikarsin diyorum ama iste …