Esra1260 Bugün verem aşısı oldu bebeğim nedense çok huzursuz ve mutsuz normalde gülerdi oynardı sürekli uyumak istiyor yada ağlıyor normal durmuyor acaba aşıdanmı yoksa atak haftasındayız ondanmı
Svdbkn Esra1260 bizde bugün olduk.. Dediğiniz gbi uyumak istiyo ya da mızırdıyo.. Kucağımda uzun süre bekletip öyle yatırıyorum yatağına.. Aşıdan sonra uyandığında keyfi yerindeydi aslında gülüştük baya 🤷🏽♀️ aşı huzursuzluk ve ateş yapabilirmiş
Deletedmom020 Esra1260 ates yapar canım ama sizin cocugunuz da olmayabilir. 3 gün su değdirme. Aynen bir hafta kadar falan huzursuzlanmıştı kızım
Deletedmom413 Esra1260 Bugün olduk Ateş yok henüz gece tutar diyolar Biraz huzursuz durgun aglamaya sebep ariyo dakikada
Svdbkn Esra1260 bilmiyorum genelde söylüyorlar ama 🤷🏽♀️ arkadaşım var o da geçen hafta vuruldu ona da demişler takip edin bence
Svdbkn Deletedmom413 ya bizde de ateş yok şuan umarım gece de olmaz.. Calpol verdiniz mi aşıdan sonra?
Svdbkn Deletedmom413 ebe verme ateşi çıkmadığı sürece dedi ben vermedim ara da Bi sıcaklık oluyo 37 geçmedi vermedim duruma göre takip ediyorum 😊