Huma_kus34 mihra1810 geçmediki hala devm edıyo ama çatlağım vardı o yok suan kremlerler falan geçti ama orda dısarda duran meme var o cok canımı yakıyo sonra gecıyo
naynini mihra1810 dogum biraz zor geçti 😊 ondan sanırım… Doktora da gitmedim ama kendimce çözümüm budur 😄 çok geçmiş olsun size 🥰
eceliko mihra1810 benim de makat çatlağım var. hemen kanama olunca vazelin sürüyorum yumuşatıyor bir iki şeyden sonra yumuşuyor