Ya kızlar muhtemelen klimadan oluyor başlarda UFO’yla yatıyorduk onunla başladı zaten öksürüyordu birkaç gündür şimdi burnu iyice tıkanmaya başladı hırıltı ve ateş yok ama arada bi öksürük ve nadiren hapşırma oluyor ağladığında burnu akıyor aspiratörle temizliyorum çocuk doktoruna randevu almıştım o gün de iyiydi diye neyse gitmeyelim dedim onu da iptal etmeyince 15 gün randevu alamıyorum sağlık ocağına götürsem olur mu ki acaba sizlerin de fikirlerini almak istedim internette tuzlu suyu burnuna damlatıp çekin falan diyor bebeğim 3 aylık aspiratörle temizliyorum ama yetmiyor