Kzlar bebegim 3.5 aylik sunnet olali da 3 hfta olacak nerdyse ve birkac gundur farkettim, uç kısmının altinda mercimek kadar bi sislik var dha dogrusu bi et parcasi gibi. Ufacik bsey ama iltihap midir veya normal midir bilemedimm. Sizde de oldu mu boyle bsey ya 😔