Antalya0703 9ay 26 günlük oğlum ne dönüyor ne emekliyor sadece geri geri emekliyor kendi çevresinde sürünüyor ileri emekleme yok dönme yok tutunup kalkma isteği yok ellerinden tutunca adım atmıyor aynı durumu yaşayan varmı normal mi acaba kafama çok takılıyor
evininannesi Antalya0703 bence normal bilmiyorum tabi benim kızım on aylıkken emeklemeye başladı şu an yeni yeni bir yere tutunup kalkıyor kollarından tutunca arım atmıyor mesela
Elmsnghn Antalya0703 bence içinizi rahatlatmak için bı doktora götürün. Aile hekimi bile olur. Her çocuğun yapısı cok baska kimisi der erkek çocuğu tembel olur her işini geç yapar diye ama siz bence goturun. Cunku 9. Ayinda zaten rutin kontrollerinde kan tahliline bakiyolar herhangi bi vitamin eksikliği vs var mi diye degerlerine bakarlar
Myleftside Antalya0703 normal canım biz 11 aylık olacağız daha 15 gündür sürünüyor her çocuğun gelişimi farkli
Antalya0703 Elmsnghn vitamin için geçen ay bakıldı boyuda kısa diye kemik yaşına bakıldı kemik yaşı küçük çıkmıştı ve demir eksikti demirde iyi durumda artık her ay kontrolümüze gidiyoruz çarlamba tekrar gidicez çocuk doktoruna sorucam kafama çok takıldı uykularım kaçtı artık
Antalya0703 Yeni-anne22 yok acele değil ama kardeş yeğen çok haraketliydi ilk kez karşılaştım endişe ettim allah korusun bi rahatsızlığımı var acaba diye anne yüreği işte başkasının bakımına muhtaç bi evlat bırakmak zor gelir insana başka çocuk da düşünmüyoruz kardeşide olmicak bi rahatsızlığı olursa kime emanet ederim sonra diye dert ettim ne bilim
Yeni-anne22 Antalya0703 allh korusun cnm öyle şeyler düşünüp kendini yıpratma annelik zaten yıpratıcı bişe yoktur erken daha yapar zamanla hepsini
Aysegulllll58 Antalya0703 her bebek farklıdır ❤️ kızım çok geç süründü mesela şuan 15 aylık ordan burdan yeni yeni tutuyor
Antalya0703 Aysegulllll58 dediğiniz gibi belkide boşa evham yapıyorum anne olmak çocuğun için en iyisini istemek yapmaya çalışmakmış yorumlarınız iyi geliyo bana
Antalya0703 Sizlerin yorumu içimi ferahlatıyo belkide boşa evham yapıyorum diyorum hepinizden allah razı olsun o kadar çok olumsuz şeyler yaşadıkki 9aydır bi oh diyemedik artık her şeye evham yapar oldum