Zeynali yorumu yeni farkettim 🫠🫠 bebeğiniz sağlıkla büyüsün 🤗 ben 4 aylık olana kadar iyice gazını çıkarıp öyle yatiriyordum çok kusan bir bebekti neyse sonra kucağımda durmak istemeyince bırakıyordum öylece uyuyordu ve gazını çıkaramadığı için çok rahatsız oluyordu gaz mideden bagirsaga geçince çıkması daha zor oluyor derken başa döndük gazını çıkarmadan yatirmadim düzeldi sonra 9 aylık olduğunda kusmalari bitince hemen yatırmak istedim yine aynı sürekli kıpırdanmalari başladı farkli pozisyon veriyordum alttan gaz çıkarıp rahatça uyumaya devam ediyordu. 11 aylık olduk hâlâ gazını çıkarmadan yatırmaya cesaret edemiyorum çünkü ağızdan çıkması daha kolay oluyor 🥲 öyle size de sormak istedim bir umut bir gün bitiyor mu diye ama bizim böyle devam galiba 😓